It's a little bit funny..

Lång suck! Har bloggtorka nu känns det som. Inte kul att uppdatera längre, i alla fall inte just nu.. Händer inget och vädret suger. Fryser rumpan av sig ju. Och mer snö har det kommit. Jag som trodde vi skulle slippa mer sånt skit.. nu är jag riktigt trött på det. Man går bara och halkar hela tiden. Försvinn!

Jag vill till något varmt ställe! Egypten hade varit perfekt. Har alltid velat åka dit. Se pyramiderna, rida på en kamel och bara vara i ett varmt land. Härligt.

Nej.. nu ska jag snart sova. Ska bara se två avsnitt av Vänner. Gooood natt :)


Kommentarer
Postat av: Ewe

Jag sa ju det darlo, vi får åka till Egypten ;D Jag är på iaf :D



Usch o det ska vara såhär kallt i minst 10 dagar till.. läste att medeltemp i januari i Sverige är 0 grader. Sjuukt mkt kallare det är nu då ;O

2010-01-07 @ 09:18:09
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0