I wanna do real bad things to you

Känns som jag har jobbat hela veckan, och än är det inte slut heller. Ska jobba imorgon och på söndag också. Tur att jag får hjälp båda dagarna. Ska ha 3 grupper i helgen, så det kommer bli mellan 70-90 gäster båda dagarna. Tråk! Men samtidigt är det bättre att ha något att göra än att bara gå där och inte göra något. Har varit så nu dessa dagarna jag jobbat. Knappt något och göra. Men å andra sidan är det också skönt ibland. Kan äta frukost i lugn och ro och titta på tv i receptionen.

Fick lite ångest igår att jag bara tränat en dag denna veckan. Och jag hade ingen ork igår att åka tull gymmet, så det blev bara lite magövningar på min boll. Funkar galant :)

Idag var jag i alla fall på gymmet. Sov till ungefär 12 idag. Var så skönt och att få sova ut, och slippa gå upp 5. Götti gött. Mamma kom hem vid 13, sen körde vi och handla på Coop. Efter det körde jag som sagt till gymmet och träna i 1 timme. Var väldigt lite folk idag. Skönt, slapp vänta på nån maskin. Så kan det alltid vara tycker jag. Körde först gåbandet, tog några maskiner sen avslutade jag det med crosstrainern.

Och när jag skulle cykla hem, börja det fan ta mig att snöa IGEN! Så nu är det lite snöstorm ute. Fan vad jag är trött på all snö nu! När jag tänker efter är det bara elände med snön. Massa olyckor och kallt och blåsigt. Jag hade inte klarat att bo nånstans där det snöar hela tiden. Never. Thank god for summer. Även om den är så kort, så älskar jag sommar! Ge mig vår nu. Jag vill ha sol. Känns som man inte sett solen på år nu.

När jag kom hem så var jag jättehungrig. Laga till lite tacos till middag. Var ett tag sen jag åt det, så nu var det extra gott. Och mat blir alltid extra gott om man är hungrig och inte ätit det på ett tag.

Har precis duschat. All fresh now. Tänkte se på Lets Dance som börjar snart. Sen blir det lite serier, bla. Supernatural, Vampire Diaries och kanske Grey's Anatomy.

Såg föresten en grymt bra film igår, som Ewe tipsat om. Law Abiding Citizen med Jamie Foxx och Gerard Butler. Handlar om en man vars fru och dotter mördas i deras eget hem, men fel gärningsman blir straffad och då planerar han en hämndplan som drabbar alla inblandade i fallet. Årets bästa film so far. SE DEN!!

Kommentarer
Postat av: Ewe

Meh, det var ju inte hämnd :P Han ville lära rättssystemet en läxa ;D

2010-01-29 @ 21:37:19
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0