Gymmet

Fyfan vilken morgon jag haft. Så irriterad på mina grannar. Först vaknar jag typ 6.45, hunden under oss står och ylar i säkert 10 minuter. Fett störigt! Men jag somnade om. Sen vakna jag säkert 3-4 gånger mellan 8-10, för hunden brevid står och skäller. Lust och bara skrika. Sen vid 10.30, ringer det på dörren. Först tänkte jag inte öppna, men ångrar mig och öppnar i bara morgonrock och mitt hår står åt alla håll.

En kille som sålde rosor. Och pengarna gick till cancersjuka barn. Så jag tog två, gav honom två 10or, för man var tvungen och betala vad man ville. Men vilket skämt. Rosorna har redan fallit ihopa. Blev riktigt lurad! Han hade säkert bara snott rosorna från nåns rabatt, och ljög om cancerbarnen. Men nu vet jag.. gör aldrig om det igen.

Försökte somna om efter det med gick inte så bra. Så jag gick upp, åt frukost, titta på tv, hoppa in i duschen, diska. Sen gjorde jag mig iordning vid 15. Mötte mamma vid 16, skulle handla nån tröja och träna i. Hitta en Nike-tröja på Stadium, för 99 kr. Sen gick jag inom Kappahl, köpte två ursöta toppar, för 129 kr var. Har varit i väldigt stort behov av det, så det var ju ett bra inköp.

Cykla hem och åt lite. Sen vid 17.45 cykla jag mot gymmet. Byta om oså, sen gick jag igenom alla maskiner med en trevlig tjej som hete Rosa. Sött. haha.. Tog det lätt idag, kände på maskinerna, så nu vet jag ungefär hur de funkar. Tänkte börja ordentligt nästa vecka. Kommer inte orka i helgen. Ska jobba imorgon, lördag och söndag.

Känner att jag snart måste sova. Ska upp tidigt, 5.15 senast. Tänkte cykla i stället för ta bussen också. Även om det är svinkallt ute. Bra träning också.

Känner mig väldigt motiverad att träna nu. Woho.. haha. Nu jävlar.

Nej men god natt allesammans!


Kommentarer
Postat av: Ewe

Nu jävlar kör vi darlo =D

2010-01-14 @ 21:57:35
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0