Do do do do..

Då var denna helgen snart över. Har bara jobbat. Var skönt och vara tillbaka! Saknat Kattis, hon är bara för rolig. Var väldigt lugnt med gäster också. Hade ungefär mellan 10-20 st. Blev klar tidigt också, kanske lite för tidigt..

Tänkte jag skulle till gymmet imorgon. Får se om jag orkar, annars blir det på tisdag. Måste komma igång på riktigt :)

Hm.. just det. Glömde och uppdatera om filmen, Flirting with Forty, som jag bara skjöt upp hela tiden, men nu har jag sett den. Den var ganska så bra. Härlig film. Och Robert Buckley, yum! Handlar om en kvinna i 40 års åldern som åker själv till Hawaii, där träffar hon en snygg surfare, och inleder ett förhållande med honom. 3/5 får den. Tack för tipset Ewe ;)



Nej nu tänkte jag fortsätta se Scream 2 på kanal 5. God kväll.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Tack för tipset om the Stepfather, ska se den ikväll ;)

2010-01-17 @ 23:07:25
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0