26/1 2010

Igår var jag och bestämde vilken färg jag ska ha på väggarna i mitt rum. Blev nån ljus nougat färg. Blir nog bra. Väntar på att målarna ska ringa och bestämma vilken dag de kommer. Hoppas på nästa vecka.

Blev ingen träninge igår, hade jobbat så jag orkade inte. Så idag körde jag på. Gick mest på gåbandet. Bränner mest kalorier där.. höhö. Var väldigt mycket folk. Jobbigt. Men jag fick plats.

Ska jobba imorgon igen. Kul. Men jag fasar för att gå upp 5 och sen vänta på bussen i denna jäkla kylan. Mamma sa att det var -15 imorse!! Får klä på mig varmt imorron då.

Fick lön igår också. Väldigt dålig lön. Vill inte ens berätta summan. haha.. och jag har inte mycket kvar heller. Beställde Novas dop present igår. Den gick på över 800 kr. Men nästa månad blir nog bättre. Har jobbat en del denna månaden och fler pass inplanerat.

Nej, om jag skulle ta något och äta nu. Sen får jag väl försöka somna. Hur det ska gå vet jag inte. Somnar väl typ 2 inatt.. himla kul.

Good night.


Kommentarer
Postat av: Ewe

usch jobbigt me mkt folk. när jag kom var det jag + 3 till, när jag gick var d bara jag o en till :P

2010-01-26 @ 21:13:25
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0