20/1-10

Det känns väldigt konstigt att förkorta 2010.. jag vill automatiskt skriva 09 i stället för 10. Feels weird. Men anyway..

Tränade idag igen. 3 dagar på rad. Tänkte träna imorgon också, och sen ta paus fredag, lördag och söndag. I need the rest. Jag känner mig helt slut i kroppen. Och har en himla värk i armarna. Försökte övertala mig själv att inte träna armarna men ändå gjorde jag det. Men inte imorgon! Ska bara ta gåbandet och crosstrainern, och möjligtviss benpressen. We'll see.

Såg senaste Desperate Housewvives igår. Inte ett av de bästa avsnitt, men I'm addicted already så måste titta ändå.

Har två filmer jag ska se. Får se om jag orkar. Just nu känner jag bara för att sooova!

Så.. God natt.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Jag ville också ha en bra träningsvecka, men förstörde den redan i måndags med den här träningsvärken ;/

2010-01-21 @ 14:27:47
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0