12 Jan 2010

Får uppdatera nu i stället. Innan gick det inte, blogg.se är hur segt som helst mitt på kvällen. Har alltid varit, kommer väl alltid att vara också.

Gud vad jag känner mig rastlös. Har varit ledig alldelse för länge nu. Jag vill jobba nu! Som tur är jobbar jag till helgen. Kul att få komma tillbaka. Men det är ju inte lika kul och jobba helg. Men vad ska man göra när man inte har något annat. Måste verkligen försöka fixa nytt jobb. Kommer ingenstans med det jag har nu.

Vill flytta också. Till Stockholm hade varit hur skönt som helst. Komma här ifrån, träffa nytt folk och bara börja om på nytt. På ett eller annat sätt ska jag komma här ifrån.

Vill resa också. Vill bort från kalla Sverige. Egypten hade varit nice. Ewe och jag prata om det för nån dag sen. Gud va härligt det hade varit. Sol, bad, shoppa och dansa hela natten. Gud så kul.

Såg senaste Desperate Housewives idag. Susan är så rolig, haha.. älskar den serien. Vill bara att alla andra ska starta också så man har något att se på varje vecka.

Det har varit lite dåligt med filmer också på sistonen. Blev tipsad om en film. Hooligans, med Elijah Wood och Charlie Hunnam. Handlar om fotbolls huliganer som slåss. Inte alls min typ av film. Men den blev faktiskt bättre mot slutet, även om den var sorlig. Kom några tårar. Men inget jag ser om.


Imorgon ska jag äntligen fixa ett gymkort. Måste komma i form nu. Har latat mig för länge nu!

God natt :)
Trackback
RSS 2.0