You're the one thing missing here

Har egentligen inget att uppdatera om, men kände bara för det.

Imorgon får jag ÄNTLIGEN träna igen. Har haft en veckas uppehåll nu. Men imorgon ska jag träna som en jävel. Minst 2 timmar. Woho känner mig taggad till fullo.

Har hänt nada de två sista dagarna. Allt står still känns det som nu med detta jävla vädret. HATAR DET!! Men jag läste att våren är på väg snart. I HOPE! Fan ta dom om de ljuger.

Håller på att ladda lite filmer jag tänkte se. Har inte så mycket serier att se för tillfälligt, sen är jag ganska så trött på serier just nu. Jag vill ha en bra film att se i stället. Måste skifta ibland.

Såg Couples Retreat igår. Med bla. Vince Vaughn, Malin Åkerman, Kristin Davis och Kristen Bell. Handlar om 4 par som åker till en tropisk ö på semester. Väldigt rolig film. My kind of movie. 4/5 får den.




Kommentarer
Postat av: Ewe

jaaa.. vill ha fler filmer som den ;) brist på det nu

2010-02-23 @ 21:05:38
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0