When I want you all I have to do is dream

Det är dags för fredagmyyyyyys!

Hade tänkt gå upp tidigt idag, men det sket sig som vanligt. Hade ställt klockan på 9, men ställde bara om den till 11, men jag gick inte upp då heller.. snoozade till ca 12. Gick upp och åt frukost. Mamma sluta tidigt idag så hon hade bullar med sig hem. Sen gjorde jag mig iordning, följde med och storhandla. Gud va mycket folk. Allitd likadant när det är löning. Tur att jag shoppa kläder igår i stället för idag. Hade inte pallat med det med så mycket folk.

Efter vi handlat, byta jag om och cykla iväg och tränade på gymmet. Var där i nästan 1½ timme, blev ca 40 minuter på bandet, och lite maskiner, mest armar och mage. Jag har börjat gilla magmaskinen mer o mer.. tror jag gjorde fel i början, men nu tror jag att jag fått rätt på det, det känns mer nu. Blir en liten paus med tränandet i helgen. Ska jobba imorgon och på söndag. Men sen är det på det igen på måndag.

Har sett två filmer de senaste dagarna. Först såg jag en thriller, Sorority Row, lite Scream/Jag vet vad du gjorde förra sommaren anda. Handlar i alla fall om ett gäng tjejor som går på collage, på en fest ska de lura en kille, men det går helt fel, därav får de ta konsekvenserna. Helt okej faktiskt. 3/5 får den.


Andra filmen var The Box, med Cameron Diaz och James Marsden. Skummaste filmen jag sett på länge. Fattar inte ens varför jag såg klart den. Handlar om en familj som får en låda, och i lådan finns en knapp, och om man trycker på den får man 1 miljon kronor, men 1 person som de inte känner måste dö. Bara handlingen säger det mest om filmen.. Absolut inget jag ser om igen. Helskum film rent igenom. Trodde den skulle vara bra eftersom Cameron Diaz var med, men icke. Inget jag rekomenaderar. 1/5 får den.


En film som jag ser fram emot att se är remaken av Nightmare On Elm Street. Älskar de gamla, så detta är ett måste. Se om de lyckas göra den bra. Katie Cassidy och Kellan Lutz är med också. Vackra människor! Det ända jag är lite negativ mot är att inte Robert Englund kommer spela "Freddy". Får hoppas den nya killen gör ett bra jobb.

Älskar början av trailern.. HOT ;)


Trevlig helg folks!

Kommentarer
Postat av: Ewe

fan va Kellan är heet :)

2010-02-26 @ 22:08:15
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0