Shoppingdag

Är helt slut nu känner jag. Speciellt i fötterna. Har varit en lång dag. Vaknade av sms från Ewe. Satte mig vid datorn och prata med henne en stund, sen begav jag mig till gymmet. Var där ganska så tidigt än vad jag brukar vara. Träna i nästan 1½ timme. Kändes skönt.

Sen hemåt vid 15.30, byta om, cykla till OBS och shoppa loss. Fan va svårt jag hade att hitta jeans som passa ordentligt och såg snygga ut. Pröva säkert 6-7 stycken. Blev så frustrerad, men tillslut hitta jag ett par på Kappahl, och ett par på Lindex.

Sammanfattning av vad jag handla:
På Lindex handla jag 1 par svarta jeans, 2 randiga tröjor, 3 par trosor, och 4 par strumpor,
på Kappahl handla jag 1 par vanliga jeans,
på Cubus handla jag 3 linnen och 1 tröja,
och sen handla jag en ny väska i "väskaffären".. hoho..

Tror det var allt. Men känner att jag skulle behöva shoppa ännu mer. Speciellt tröjor. Sen behöver jag lite nytt smink, en ny mascara är ett måste. Ska upp igen imorgon och handla det.

Till helgen blir det att jobba igen. Woho.. för att jag ska jobba och buhu för att jag måste jobba en helg. Hate it. Men men.. hoppas att Senait jobbar ^^



Det var det hela.. :)


Kommentarer
Postat av: Ewe

åh va fint darlo.. jag vill också shoppa. du har haft abstinens nu ett tag va? :P

2010-02-25 @ 21:01:45
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0