Segast

Gud vad trött och seg jag känner mig just nu. Känns som jag har haft ett hårt träningspass eller nåt, men jag har bara passat lilla söta Nova. Det är inte lätt och sitta barnvakt alltså. Man blir helt slut.

TT och Ted kom och lämna Nova igår vid 12 tiden. Sen var det nästan full rulle hela dagen fram till 21 då hon äntligen somnade i mitt knä framför tvn. Sen sov hon ända till 5.30. Fast jag orka inte riktigt gå upp så mamma fick mata henne och somna henne igen.




Och dum som jag var kunde jag inte riktigt gå och lägga mig sen vid 22. Så jag låg i sängen och titta på senaste Vampire Diaries avsnittet, sen var jag uppe nån timme till. Och precis när jag somnat ringer mobilen. Okänt nummer. Ingen anning vem tusan det var, orka inte svara, men så sur blev jag. Kunde knappt somna om sen. Somna väl vid 2 inatt, sen ringer hemtelefonen klockan 4. Inget jag skriver om här, private. Hade lite svårt och somna om sen, så jag halvsov väl till halv 11. Så mycket sömn har jag inte fått idag. Får ta igen det inatt i stället. Om inget eller ingen annan håller mig vaken ;D

Sen vid 15 kom TT, Ted och Neo hit en stund. Vi åt pizza. Not good, men jag åt inte så mycket. Och jag drack ingen läsk som jag brukar. Blev citron vatten. Vid 18 åkte hela familjen Ekblad/Sörensen hem.

Nu sitter jag här, helt banfritt framför datorn i lugn och ro.

Imorgon blir det hårdträning! Ska försöka träna i 1½-2 timmar om jag orkar.


Kommentarer
Postat av: Ewe

Haha fy va sött med Bobbie bredvid Nova ;D Jag ska oxå hårdträna imorrn, sköönt =D

2010-02-07 @ 20:05:02
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0