Isch usch blä!

Känner mig allmänt hänging idag :/ Vet inte varför. Kände inte heller för att träna men jag gjorde det ändå, men inte med samma motivation som jag brukar har. OCh jag är så himla trött på detta jävla väder. Har aldrig längtat efter våren så här mycket som jag gör nu. Vill slippa ta på mig massa kläder och komma fram på vägar o allt. Inga inställda bussar. Ja allt sånt som har med vintern och göra vill jag ha bort helt.

Som sagt, hade typ noll motivation att träna, blev knappt 1 timme. Tog mest armar och ben övningar, blev inte så mycket gåband/crosstrainer. Får se om jag orkar mer imorgon.

Ska passa Neo och Nova imorgon några timmar på eftermiddagen, så jag hinner träna innan dess.

Bläää.. vill bara krypa under täcket nu.

Ge mig vår/sommar nu!

Kommentarer
Postat av: Ewe

I feel the same way darlo :P

2010-02-10 @ 20:36:55
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0