I wanna phone you but it's far too late

Förra inlägget blev mest ett klagoinlägg. Men hur ofta har jag såna? Inte ofta, även om jag känner att jag klagar mycket, skriver jag inte om det här. Men ibland är det skönt och få skriva av sig lite av sin ilska. Och igår gick den ilskan ut över snön och alla som inte ploggar vägarna.

Idag var det lite bättre och komma fram. Vissa vägar är ploggade, vissa inte. Fortfarande dåligt. Hoppas de är bättre imorgon. Orkar inte hoppa av cykeln hela tiden. Men nu ska jag inte klaga så mycket i detta inlägg. Blir för tråkigt att läsa då ;)

Var ganska så trött igår efter gymmet. Lite bättre idag. Gick upp vid 12, åt frukost. Sen begav jag mig till gymmet vid 14. Träna i ungefär lite mer än 1 timme. Lagom med folk också. Gud vad trött man blir av crosstrainern, sen tar den bättre än gåbandet. Men jag blir fortare trött av crosstrainern än gåbandet. Får hoppa lite fram och tillbaka mellan dem i stället. Tog lite maskiner också, mest armar och ben. Tog lite på magen också. Kom på att det känns mer om man har mer vikter.. fan va smart jag är. Men den är fortfarande jobbig. Så jag tränar magövningar på min boll hemma i stället.

Beställde tid till klippning på fredag klockan 13.30. Tänkte färga det efteråt också, men det gör jag hemma själv. Hoppas verkligen jag valde rätt hårfärg. Sist blev det inte alls bra. Näsan helt svart i topparna och mörktbrunt i resten. Not pretty.

På lördag ska jag och mamma passa Nova. Ska ha henne under hela natten också. Undra hur det kommer gå? Hon är mer vaken vad Neo var när han var så liten. Hoppas bara hon sover under hela natten, så är jag nöjd. Synd att vi inte fick passa Neo också, men han ska vara hos farmor & farfar så det gick inte.

Men vi skulle passa honom och Nova nästa torsdag. Så det ser vi fram emot. Kan ju hoppas att snön ligger kvar så kan man ju gå ut och leka med honom :)

Älskar denna låten!



Bäst musik just nu:
Addicted - Saving Abel
Safe and Sound - Rebelution
Zzyxz Rd. - Stone Sour
Through Glass - Stone Sour
Lady - Wayne Wade
Yours to Hold - Skillet
Comatose - Skillet
Nasty Girl - Notorious B.I.G
Far Away - Nickelback
Immortality - Celine Dion
Mamacita - Collie Buddz
Skin - Ras Cricket
Better Than Me - Hinder
Replay - IYAZ


Kommentarer
Postat av: Carolina

TACK :) Har publicerat close-ups på bröllopsbilder i bloggen nu. Kika gärna inom och säg vad du tycker ♥ (Fler bilder från bröllopet kommer.)

2010-02-03 @ 19:38:14
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Ewe

Jag tycker crosstrainern är myycket skönare än gåbandet.. :P Gåbandet är så jobbigt o tråkigt.. o får ledvärk i fötterna ;P

2010-02-03 @ 21:54:54
URL: http://ewees.blogg.se/
Postat av: Carolina

TACK så mycket!



Hoppas du får en bra dag och att du håller utkik på min blogg under dagen ♥ ♥ ♥

2010-02-04 @ 11:00:47
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0