I think about it over and over again..

Äntligen är helgen slut. Thank god. För många är det nog inte lika kul, för de ska upp och jobba imorgon. Men det ska inte jag minsann, och jag har jobbat hela helgen så, muhaha...

Hade 3 gruppor i helgen som åt frukost. "Skategruppen" från england var riktigt jobbiga. Dock var de jobbigare idag (söndag) än igår (lördag). De hade varit ute och festat hela natten, så de kom direkt till frukosten efter det. Stod upp och åt, var högljudda, spillde massa, allmänt jobbiga drunks. Så jag var tvungen och säga till dem att sätta sig ner om de skulle äta och prata tystare. Hatar egentligen att säga till folk, men även jag har en gräns.

Jaja, skönt att helgen är över nu så man slipper såna gäster. Tänkte sova ut imorgon, sen träna. Har haft sån ångest för jag bara träna i tisdags och fredags. Not good. Så denna veckan blir det hårdträning, ska försöka orka träna måndag till torsdag.

Hade kommit efter med mina serier. Nu är jag nog ifatt, har bara 2 Grey's Anatomy avsnitt att se. Och imorgon, hoppas jag, kommer Desperate Housewives ut.

Idag var Therese, Ted, Neo, Nova, Mormor och Morfar här och åt middag. Var trevligt. Och kul och se Neo och Nova igen. Saknat Neo speciellt. Han är så himla go och söt så man vill bara krama om honom hela tiden.

Rena fotomodellen ju ^^

Neo med min gymnastikboll haha..

Alienhunden!

Söta Nova :)



Nu ska jag sova hade jag tänkt mig. Sova lääänge imorgon. God natt sverige!


Kommentarer
Postat av: Ewe

Haha ska du lära Neo att börja träna oxå? ;) Magrutor? :P

2010-02-01 @ 12:58:06
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0