Gå och dö helvetes snö!

Fyfan va trött jag är på all denna snö. ENOUGH ALREADY!! Det kommer bara mer och mer. Fast nu är det inte lika mycket och det är blötsnö, bättre än kramsnö för det lägger sig direkt på marken, blötsnön tinar bara bort direkt. Jag hoppas verkligen att det slutar snart. Hoppas på att i mitten av mars är allt borta och det börjar bli varmare så man kan börja använda lite vårkläder.

Nog om snön. I lördags var det Novas dop. Jag var gudmor, Robin och Jim gudfädrar. Var jätte nervös innan allt drog igång, men när man väl stod framme på altaret var det inte så farligt. Var över på 40 minuter. Kändes mindre dock. Men skönt när det väl var över. Sen var det bara god mat som väntade.

Blev kallskuren fläskfilé, lax, potatissallad, god sås, hembakade bullar. Och till efterrätt blev det marängtårta med colasås, grädde o frukt. As gott allt ihopa.








Kameran dog efter här. Får få fler foton av de TT sen.


Sen fick jag i uppdrag att passa Nova under natten. Så Ted körde oss hem vid 19. Hon sov lite dåligt. Hon somnade i bilen och sov till halv 1 på natten, somnade om, vaknade igen halv 5, somnade om, vaknade igen halv 10. Så mycket sömn fick man inte, men sånt får man ju räkna med med småbarn.

Men hell no att jag skaffar barn på ett tag. Jag ska minst vara 30 haha.. Det är kul när dom är i Neos ålder men inte små bebisar. Så det får vänta. Vet inte ens om jag vill ha barn. We'll see I guess.

Fan vad jag saknar gymmet. Har inte tränat sen i onsdags. Har fått träningsabstinens. Jag bara måste få träna snart. Får lön på onsdag så då ska det tränas som tusan. Och SHOPPA ska jag göra också. Behöver fan en helt ny garderob. Är så himla trött på alla mina kläder. Vill ha nytt. Har tänkt ut precis vad jag ska köpa.

- Nya jeans, funderar på ett par ljusa och ett par mörka jeans.
- Tröjor/toppar i massor. Har sett ut bla. på Kappahl och Cubus.
- Skor!! Måste ha ett par vårskor och kanske nån vårstövel.
- Ny handväska. Är så trött på den lilla jag har och den lite större är så ful. Har sett ut en för 369 kr.
- Lite nya undisar hade varit nice.
- Och sist lite nytt smink, men det viktigaste är ny mascara.

Såg färdigt The Princess and the Frog igår. Ny tecknad Walt Disney film. Produceras för lite av det tecknade filmer, mest animerat, vilket är synd för det är nästan bättre med tecknat. Men i alla fall, filmen var lite seg i början, men den blev bättre ju mer man såg. Inte i topp med Lejonkungen kanske, men helt okej. 3/5 får den.

Kommentarer
Postat av: Ewe

bra update darlo :) åh jag vill också shoppa, kmr inte kunna göra det på en månad nu =( böölar

2010-02-22 @ 19:25:47
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0