5 Februari 2010

Har varit och klippt mig idag. Blev super nöjd. Bästa frisör jag haft på länge. Hon en så noggrann också, så det tar sin lilla tid, men bättre det än att hon skyndar sig och slarvar :) Sen platta hon det så snyggt också. Önskar mitt hår såg ut så här hela tiden. Jag vill ha rakt hår alltid!!


Var och lämna ett paket på posten innan också. Gick inom Coop och handla till mamma. Hon ska börja baka bullarna till dopet imorgon. Så jag får hålla koll på Nova. Therese kommer och lämnar henne vid 12 tiden, sen ska vi ha Nova hela dagen/natten. Hoppas det går bra och att hon sover ^_-

Såg film igår. Brothers, med Jake Gyllenhaal, Tobey Maguire och Natalie Portman. Handlar om en man som åker till afghanistan men blir tillfånga tagen, så tror de hemma att han är död, sen kommer han hem och allt är annorlundare. Trodde den skulle vara bättre, det mesta hände typ de sista 20 minuterna. Inget jag rekomenderar.


Tänkte se Daybreakers eller Up In The Air ikväll. Blir lite serier också, Supernatural och Grey's Anatomy om jag orkar.


Kommentarer
Postat av: Ewe

Riktigt snyggt darlo :D Jag vill också alltid ha rakt.. så jobbigt att platta det

2010-02-05 @ 18:31:47
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0