18 Feb 2010

Jaoha.. jag har blivit lite sämre på att uppdatera ser jag. Men jag har ingen lust längre.. men den kommer väl tillbaka antar jag.

Har inte hänt mycket heller. Vintern är fortfarande kvar och mer snö kom det idag. BLÄ rent ut sagt.

Mitt gymkort gick ut igår så jag måste vänta och träna tills på onsdag. Får lön då, hoppas jag eller så blir det på torsdag. En HEL vecka utan och träna hur ska jag klara det. Har blivit så beroende av tränande ju. Och kul är det. Jag får ta lite långa promenader och göra sit-ups hemma i stället.

På lördag blir det dop. Nova ska döpas, och jag är gudmor, jag ska stå och hålla henne inför alla. Har inte varit alls nervös fram tills idag. Det bara flög på mig. Tänk, jag ska stå där i typ 1 timme och se glad ut och hålla Nova. Tur att jag inte ska stå där ensam i alla fall. Blir, jag, Nova, Therese, Ted, Robin (gudfar), Jim (gudfar) också prästen. Jag vill bara att det ska vara över nu.

Skicka sms till Senait igår, och fråga om hon fått svar från killen. Hon skicka tillbaka idag och sa att hon hade det och hon var skyldig mig en lunch. Vi slog nämligen vad. Om han inte svara skulle jag bjuda och om han svara skulle hon bjuda ;) Så kanske på måndag ska vi luncha.

Ja det var väl det hela. Orkar inte skriva om mer nu. Tjingeling :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

hehe bra vad ;) o hon fick ju en kille :P

2010-02-18 @ 21:53:22
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0