Lista över år 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flytta hemifrån.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Började träna och gick ner i vikt, flytta och fick nytt jobb (dock inte heltid).

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja :( Ted, min systers pojkvän. Så himla sorligt.

5. Bästa minnet?
Alla mina miniweekends till Stockholm för att träffa Johan <3

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Nytt HELTIDS jobb tack! Och resor :)

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
1 Juli <3 Dagen jag och älskling blev officiellt tillsammans.

8. Vad var din största framgång 2010?
Att jag flytta hemifrån kanske :P

9. Största misstaget?
Vet ej.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, har varit förkyld typ 5-6 ggr detta året.

11. Bästa köpet?
Hm.. Londonresan med darlo :D

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Resor till Stockholm :P

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att få träffa Johan <3

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Moldova - Sax Guy :P
Eminem ft. Rihanna - Love The Way You Lie
Ne-Yo - Beautiful Monster

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Betydligt gladare pga att jag träffa Johan och jag flytta till Stockholm :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat och rest.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit massa skräpmat :P

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma i skåne med familjen.

19. Blev du kär i år?
Yes big time!

21. Favoritprogram på TV?
The Vampire Diaries

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja fast det har börjat avta lite nu.

23. Bästa boken du läste i år?
Har inte läst nån bok i år :P Måste bli bättre på det.

24. Största musikaliska upptäckten?
Ingen anning.

25. Något du önskade dig och fick?
Kärlek.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Heltidsjobb.

27. Årets bästa film?
Inception, Unstoppable och nya Harry Potter.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Var ensam och shoppade kläder :P hahaha. Men hade middag hemma för familjen.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej jag tror inte det. Detta året har blivit så bra som det kan bli.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Gladare? :P

31. Vad fick dig att må bra?
Att träffa Johan och flytta till Stockholm.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jensen Ackles as always :P

33. Vem saknade du?
Familjen.

34. De bästa nya människorna du träffade?
Johan of course! Och på nya jobbet, Jonahtan :)


Kommentarer
Postat av: Ewe

hahahaha du e rolig du.. ett datum från 2007?! d va ju bara jag som glömde ändra året :P ett datum från 2010 ska det vara såklart

2010-12-20 @ 00:10:27
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0