Julbord med jobbet

Idag har jag varit bowlat och ätit julbord med jobbet. Var mycket roligt. Innan vi träffades tränade jag och Johan. Var där runt 12 och körde på en timme. Jag tog crosstrainern 30 minuter sen massa mag crunches med pilates bollen. Konstigt nog känns det inget alls nu. Brukar alltid få träningsvärk i magen efter det :/ Konstigt. Kanske gjorde fel. Ajja, får göra det imorgon igen.

Sen åkte vi hem och duscha och åt. Jag fick skynda mig lite. Som vanligt tar jag för givet att jag har massa tid på mig. Jag åkte i alla fall hemifrån vid 15.15. Trodde jag skulle vara ute i god tid men som vanligt kan man inte lita på SL. Blev typ 5 minuter försenad.

När alla var samlade på jobbet, körde vi julklappsleken. Alla hade köpte 2 julklappar var så vi la alla i en hög. Sen kasta vi tärningen, den som fick 4 eller 6 fick välja en klapp. När alla klappar är tagna, sätter man på en klockan, typ 15 minuter, kastar tärningen, antingen 4 eller 6 igen och då får man "stjäla" varandras paket. Och när tiden är ute kan det bli så att någon sitter utan julklapp :P Jag fick en silvrig fotoram och en stegmätare.




Från vänster: Fätin, Peter, Lena, Camilla, jag och Jonahtan.

Efter det gick vi vidare till BallBreaker som ligger precis intill vårat jobb. Nära och bra. Bowla en timme. Var grymt kul. Jag fick in en ganska bra flyt. Slog 4 strikar och vann :D Jag som alltid brukar ha otur. Efter det var det dags för julbord. Var buffé med massa massa julmat. Jag gick bara 2 gånger. Blev jätte mätt.

Kom hem för en timme sen eller nåt. Var mycket mysigt. Mer sånt till folket. Sånt uppskattas alltid :) Tror det blir bättre stämning på jobbet mellan kollegorna om man träffas och umgås.

Nu ska jag nog sova. Blev lite småtrött efter all mat, ett glas vin och två glas öl :P

Kommentarer
Postat av: SHORTY

svar: tack så jättemycket för din kommentar och ditt tips :) ska tänka på det du sagt hihi! Massa kramar

2010-12-16 @ 15:40:24
URL: http://shortys.se
Postat av: Ewe

åh va kul :) jag vill också göra sånt kul med jobbet.

2010-12-19 @ 00:26:30
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: Jonahtan

Var du tvungen att ta den cp bilden på mig. :D

KRAMS

2011-01-11 @ 13:44:41
URL: http://mrjwe.blogspot.se
Postat av: Jonahtan

Skrev juh fel adress till min blogg.. :D

Men det är fortfarande en ful bild på mig. :D

2011-01-11 @ 13:46:40
URL: http://mrjwe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0