8 december 2010

Börjar bli dags att torka rent datorn ser jag :P Skärmen har massa fläckar. Man ser det bara om den är avstängd, man lägger ju inte märke till det om den är på :P

Har inte hänt så mycket sen sist. Igår var jag typ bara hemma. Älskling och jag gick och handla lite på Willys. Jag köpte glögg och pepparkakor :D Fast de hade inte de pepparkakorna som jag ville ha. Nyåkers ska det vara. Dom är godast. Men jag var så sugen på pepparkakor så det fick bli några som hette Mormors Goda Pepparkakor. De var väl okej, fast lite tjocka. Har nästan druckit upp halva flaskan av glöggen, det är så himla gott med mandel i :D Kan fan halsa en sån flaska in no time.

Vi bakade kanelbullar igår också. Tredje gången vi gör det. Och dessa blev riktigt goda. Sen laga vi middag tillsammans. Älskar sånt. Så himla mysigt. Fast det var Johan som laga maten, jag stod mest och titta på, hjälpte lite och röra runt bara :P


Älski ville inte vara med på bild, han som brukar älska det ;O


Hemskt vad jag ser glad ut då :P


Och när han väl vill vara med på bild ska han alltid göra konstiga ansiktsuttryck :P

Efter vi bakat och lagat mat titta vi på film. Blev en ny film, Skyline hette den. En blandning av Independance Day och War of the Worlds. Inte så värst bra faktiskt. Men ganska coola effekter. Eric Balfour och Donald Faison (mörka killen från Scubs) är med.


Idag har jag jobbat. Hoppade in och jobbade för Tarek som var sjuk. Fick lära upp en ny kille också. Gick bra, och vi blev klara redan till klockan 13. Skönt att komma hem lite tidigare :) Får se om det blev något mer jobb i helgen. Kanske på söndagen.

Imorgon ska jag på möte med min nya jobbcoach Linda. Ska bli intressant och se om hon är till någon hjälp :P Får hoppas det. Sen har jag finally ringt till Olle (min förra chef) och frågat efter Arbetsgivarintyg, eftersom Alfakassan vill ha massa papper. Dom är så himla krångliga. Men jag vill ha pengar :P haha.. Så han skulle skicka det till mig sen kan jag skicka in dem så jag kan få lite pengar.

Är ledig till helgen, (kanske ska jobba på söndag), men än så länge är jag ledig. Jonahtan frågade innan på jobb om jag ville hänga med ut på fredag. Men jag vet inte, har inte så mycket pengar och har fan inga festkläder. Så jag får tänka på saken.. Hade ju varit kul. Ewe vill du hänga med i så fall?

Jag och Johan hade tänkt åka till Ikea i helgen, jag har 300 kr i presentkort så jag fundera på att köpa en hylla till alla mina dvd-filmer. Sen skulle vi gå på bio också :)

Nu börjar jag bli hungrig. Dags att laga middag.


Kommentarer
Postat av: Ewe

Alfakassan är ett helvete kan jag säga :P Good luck with it :)



Åh jag ska ju ut på lördag, passar inte alls lika bra på fredag. Synd för det va längesen vi va ute tillsammans ju ;( Har inte så mkt pengar o tror inte jag pallar va ute 2 kvällar i rad heller, oså ska jag ju på dejt på lördag så vill inte va bakisseg då :P

2010-12-08 @ 19:21:41
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: Carrooouw

Sv; Okej, jag har aldrig provat den, så jag tog den andra som jag vet är bra och sen den med jordgubb för att prova nån ny :P Men tack för tipset! :D



Så söta ni är också! :D

2010-12-10 @ 19:25:53
URL: http://carrooouw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0