6 december 2010

Kan inte fatta att det var 2:a advent igår. Det är liksom bara 2½ vecka kvar till julafton. Jag har verkligen inte kommit in i "julstämningen" detta året. Vi har inte ens julpyntat i lägenheten, har inte ens en julstake :P Vi har sagt att vi ska köpa men det blir aldrig av. Bättre och spara pengarna. Men ja vi får se, kanske köper en julstake i alla fall :P

Har jobbat hela helgen. Var ganska så lugnt båda dagarna. Ska föresten på julmiddag med jobbet den 15:e december. Ska först träffas på jobbet vid 16.30 och ta nån fördrink, sen klockan 17 ska vi gå till bowling hallen som ligger bredvid. Bowla och sen äta julbord :) Låter mysigt.

Igår var Johan och jag hemma hos hans föräldrar och åt god mat, sen hjälpte hans pappa oss lite med a-kassa papperna. Men vi blev inte mycket klokare. Ska ringa till a-kassan imorgon och fråga lite.

Och idag var jag på arbetsförmedlingen på ett möte för ungdomar. Ville verkligen inte gå upp när klockan ringde vid 9. Ville ju ligga kvar med Johan. Har inte fått göra det på typ 2-3 dagar. Det är ju så mysigt. Men imorgon får vi ligga kvar tillsammans ;)

Sen träffa jag Ewe på Fridhemsplan vid 13.30. Vi tränade på Fitness 24/7. Tog först Crosstrainer 30 minuter sen styrka 30 minuter. Kändes riktigt bra. Efter det skildes vi åt igen.

Nu ska jag laga middag. Blir kyckling idag igen. Känns som det ända vi äter är kycklingen :P Men det är så himla gott så.. Gäller bara att variera lite hur man tillagar det :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

det var grymt skönt att träna ;D

2010-12-06 @ 18:47:43
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0