5 månader

Idag blir det 5 underbara månader med världens bästa Johan <3 Fy tusan vad jag älskar honom!! Har varit ifrån varandra hela dagen, först jobbade jag mellan 6-14. Sen träffade jag Ewe i stan efter jobbet och gick på bio och åt gott. Var inte hemma fören vid 18.15 kanske. Kom hem efter varandra också, Johan kom först sen kom jag typ 5 minuter efter. Och gissa vad han hade köpt. Blommor till mig! Så himla gullig <3



Har jobbat som sagt idag. Hade lite svårt att sova i natt. Men det har man alltid när man varit ledig en längre tid och sen måste upp tidigt. Låg och tänkte på klockan hela tiden. Sista timmen innan jag skulle upp tittade jag var 10 minuter eller något för jag tyckte det var konstigt att den aldrig ringde :P

Var ganska så trött imorse, satt nästan och halvsov på tunnelbanan. Och svinkallt var det också. Höll på att frysa häcken av mig när jag väntade på bussen.

Gick ganska så segt på jobbet. Satt mest i receptionen med Jonahtan och vid facebook :) Sen frågade jag Peter om jag hade fått ledigt på nyårsdag. Han hade fixat en kille men sen hade han backat ur så nu är vi tillbaka på ruta ett. Men han skulle gör allt han kunde för att få mig ledig. Så håll tummarna!! Vill verkligen vara ledig, jag och Johan funderar på att ha Nyårsfest hemma hos oss så det hade ju varit bra om jag blev ledig. *Cross fingers*

Efter jobbet träffa jag Ewe i stan klockan 14. Gick först till bion och köpte biljetter till Unstoppable som börja klockan 15. Efter det gick vi till Stadium för jag skulle köpa nya träningsbyxor. Hittade ett par svarta tighta för 249 kr. Pröva de innan och de satt perfekt! Så imorgon ska jag och Johan träna :D

Efter det gick vi till OnOff och titta lite. Hann inte så mycket mer. Gick på toa och köpte popcorn. Var typ bara 10 stycken i hela salongen, ganska så skönt :) Själva filmen var grymt spännande. Hade sett trailern innan och tyckte den verka jättebra, men den var fan ännu bättre. Handlar om ett tåg som skenar iväg i typ 120 km/h utan nån lokförare, så försöker de stoppa det. Väldigt spännande. Rekomenderas att se!



Efter filmen gick vi till Kungshallen och åt kinesisk mat. Jag tog friterad kyckling och Ewe tog nån stark kyckling. Hur gott som helst var det. Älskar friterat :D Tur man inte äter det allt för ofta ;)

Nu ligger jag nerbäddad i vår stora mjuka säng med datorn. Är helt slut. Johan ville baka kanelbullar men jag är inte så pigg på det nu. Tar ju massa tid med jäsning. Vill bara somna nu :P

Kommentarer
Postat av: Ewe

naw how sweeet :)

2010-12-01 @ 20:01:15
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: Carrooouw

Sv; Tack detsamma sötnos! Vi har samma datum i alla fall ;D Haha! Ni ser så söta ut tillsammans så :)

2010-12-03 @ 13:20:53
URL: http://carrooouw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0