3:e advent

Igår var jag och Johan i stan. Vi skulle gå på bio och sen äta efteråt. En liten dejt kan man säga. Var längesen vi var på dejt :P

Åkte in till stan vid 16 tiden. Köpte biobiljetter direkt, det blev den nya Harry Potter. Jag hade redan sett den innan med Ewe, men den var så bra så det gjorde inget att jag såg den en gång till. Sen efter det gick vi till Lagerhaus, som ligger längre ner på Drottningsgatan. Köpte lite julpapper, ljus och lite annat smått och gott. Sen när vi skulle gå tillbaka till bion, hördes en stor smäll. Allt folk på gatan stannade och vände sig om typ. Vi gick vidare till bion, trodde bara det var en raket eller något som gick av så vi fortsatte till bion och tänkte inte mer på det.

Efter bion gick vi och åt på ett mysigt thaiställe, gott som tusan var det. Jag tog kycklingspett med jordnötssås och ris. Johan tog nån biffwok som var stark. Efter det tänkte vi kolla upp vad som hänt där det small, så när vi kom dit var det avspärrat typ 200 meter, stod massa poliser och ambulansbilar. Sen när vi kom hem läste vi på aftonbladets hemsida att det var nån självmordsbombare. Jäkla tur att man inte gick precis där när det hände :S

Anyways. Idag träffade jag Emelie i stan vid 16. Gick till Clas Ohlson och köpte adventsstjärnor till lägenheten. Blev jätte mysigt med dem :)



Efter det gick vi och åt på TacoBar vid Stureplan. Sen gick vi och sola 20 minuter. Fan va skönt det var efter att varit ute i kylan i några timmar. Sen ville Emelie fika så vi hitta något fik vid Östermalmstorg. Jag tog inget eftersom jag fortfarande var mätt efter maten. Sen skildes vi åt. När jag skulle åka hem åkte jag åt fel håll. Var på väg till jobbet i stället, så jag fick hoppa av igen och som tur var kom tåget tillbaka precis.

Ska på möte med min jobbcoach imorgon klockan 11. Får se om jag hittar dit. Och sen har jag klipptid klockan 14.30. Får se om jag hinner klämma in en timmes gymmande med Ewe och Emelie.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Lägenheten ser mysig ut :)

2010-12-13 @ 00:01:34
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: Carrooouw

Så mysigt ni fick till det! :D



Sv; Ja, jag älskar den! Jag har varenda säsong och är lite sugen på att börja kolla på det helt från början nu igen snart, haha. Jobbigt med uppehåll! :(

2010-12-14 @ 21:01:35
URL: http://carrooouw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0