3 december 2010

Igår var jag och Johan och träna på Fitness 24/7 i Sundbyberg. Var lite vilse eftersom det var första gången. Hittade först inte till omklädningsrummet för tjejer så jag fick fråga. Och sen hade de tjejgymmet "inne" i omklädningsrummet vilket är ganska så smart så slipper man oroa sig över att man glömmer ta med gymkortet.

Men eftersom jag var där med Johan träna vi tillsammans ute i den gemensamma gymmet. Jag började på gåbandet i 30 minuter. Kände verkligen flåset, fan va otränad jag har blivit. Innan kunde jag lätt gå 1 timme på det utan att bli så himla trött. Men det är bara att gå dit fler gånger så man får upp konditionen :)

Efter det pröva jag på några av maskinerna. Hatar när man inte kan de. Så de gick inte så himla bra. Träna armarna lite och gjorde lite sit-ups. Johan gjorde mest överkroppen. Tråkis. Men så är det med de flesta killar.

Vi var där i ungefär 1½ timme. När vi kom hem gick vi inom Hemköp och köpte med en grillad kyckling. Kokade broccoli till det och tzatzikisås. Mums :)

JP gjorde ett eller tipsa oss om ett träningsupplägg som båda kunde göra, så tänkte köra lite på det idag. Johan ska först på jobbintervju klockan 14 som tar ca 2 timmar, sen efter det åker vi till gymmet.

Ska jobba imorgon och på söndag.

Bakade kanelbullar igår. Och ALLA är uppätna redan ;)

Kommentarer
Postat av: Ewe

vilka bullmammor ni e ;) en intervju som tar 2 h? :O snarkvarning

2010-12-03 @ 14:45:34
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: Sabine

gott :D

2010-12-03 @ 20:45:45
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0