29 december 2010

Äntligen hemma i Stockholm igen. Hade en trevlig jul hemma i skåne med familjen. Men gud vad jag längtade hem varenda dag till Johan. Jag kan bara inte vara utan honom så länge. 5 dagar är kanske inte jätte länge men det känns länge för mig :P

Var så härligt att få se honom igen. Han stod och väntade på perrongen där mitt tåg kom in. Jag slängde mig runt halsen på honom och kysstes massa. Jag kom fram vid 23.15. Tåget var i tid för en gångs skull. Efter det gick vi till McDonalds och beställde med lite mat. Jag var vrålhungrig. Åt lite pommes på tunnelbanan hem sen åt jag hamburgaren hemma. Beställde faktiskt juice i stället för cola :P Va duktigt av mig. Sen hade vi mys resten av kvällen ;)

Var så härligt att få vakna upp bredvid honom igen. Älskar det! Bland det bästa som finns. Anyways, nu ska jag inte babbla mer om mys och kärlek :P

När vi vaknat, typ 11.30, åt vi frukost, sen åkte vi till Fridhemsplan för att handla snacks och annat inför nyårsfesten. Handlade massor, för bara 200 kr. Grymt billigt :P Gotta love ÖoB. Sen gick vi till Systembolaget och inhandlade massa gott. Här nedan ser ni min och Johans drycker inför nyår ;)

12 st Corona
8 st Smirnoff Ice
7 st Norrlands Guld
2 st Xide Mandarin/Chili
1 Whisky flaska
1 Tequila flaska
1 Mousserande vin (ist för Champange)


Efter systemet gick vi till MQ för att handla en skjorta till Johan. Blev en svart skjorta. Sen fick jag min försenade julklapp, ett presentkort på Gina Tricot för 400 kr :D Så imorgon ska jag se om jag hittar något kul, ska ha shoppingdejt med Ewe.

Var och tränade idag också. Blev 30 minuter på Crosstrainern och sen 200 situps på pilatesbollen. Det känns i magen nu. Tänkte göra samma sak imorgon.

Hämtade ut min klänning som jag ska ha på nyår. Den satt väl helt okej, lite löst kanske, men den får duga.

Längtar som fan till nyår nu :D Nästan så man vill börja dricka redan nu när man ser all alkohol :P

Kommentarer
Postat av: SHORTYS

svar: åh tack :) kul att du gillade dom!



Hihi tack, Jag fotar med min systemkamera, Sony A290 :)

2010-12-29 @ 12:46:43
URL: http://shortys.se
Postat av: Ewe

wiiei längtar galet ;D

2010-12-29 @ 12:48:21
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0