23 december 2010

Nu är jag framme i skåne. Kom hem till mamma i natt. Var väl hemma vid 1.30 i natt. Var total kaos på centralen i Stockholm igår. När jag och Johan kom dit stod inte ens mitt tåg uppe på tavlan. Vi gick lite fram och tillbaka uppe på perrongen och sen gick vi in igen. Jag kollade på SJ's hemsida vart mitt tåg skulle gå ifrån, och då stod det spår 12, men det ändrades till spår 10 tillslut.

Tåget var ungefär 40 minuter försenat. Vi blev totalt 1 timme och 10 minuter försenat. När jag kom fram i Lund var det inte alls lika kallt, vilket var skönt. Var knappt med folk heller vilket var ganska så skönt. Köpte biljett till Pågatåget hem till mamma. Fick åka nytt tåg också :D Ännu finare och lyxigare än Stockholms tunnelbanetåg/pendeltåg. Sittplatserna hade värme så det blev varmt och gott för rumpan. Plus tv, men de visade bara nyheter :P Fick gå en bit från stationen. Var hur mycket snö som helst. Trodde inte det skulle vara så mycket här nere.

Tror jag somnade vid 3 i natt. Vaknade vid 10. Åt frukost med mamma sen gick vi till Burlövs Center. Fast först gick vi till Rusta som ligger mittemot. Var så mycket jag ville ha. Köpte bla. shampoo, duschcreme, lång tändare, påslakanset till mig och Johan, lite vitamintillskott och klämmor till håret.

Träffade pappa också, fick 750 kr från honom och 1000 kr från mamma, så jag shoppa lite. Handla en hood-tröja, svarta leggins och 3 par trosor på Cubus. På Only köpte jag en gröna, lite militäraktig bolero och på Gina Tricot köpte jag två bolero. Tänkte ha den ena boleron på nyår.

Jag har äntligen kommit på vad jag ska ha på mig på nyår. Här nedan ser ni vad :P


Kan inte visa de andra kläderna jag köpte eftersom jag inte har någon sladd till kameran här. Så det får vänta tills jag kommer hem till Stockholm igen :)

Imorgon ska jag och mamma åka till min syster i Löddeköpinge och fira jul med släkten. Om vi kommer iväg alltså. Värsta snöstormen här nere typ :P Men det skulle avta lite till imorgon. Annars får jag och mamma fira jul själv :)

Nu ska jag och mamsen spela Bingolotto :D Så GOD JUL PÅ ER ALLA!

Kommentarer
Postat av: Ewe

haha heter det verkligen bolero?? hahahaha. snyggt darlo :>

känns konstigt att du skriver "hem till sthlm igen".. weird but goooood :)

2010-12-23 @ 19:47:36
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: SHORTYS

svar: tack :) bokstäverna är köpta på o-råsa; http://o-rasa.se/inredning/staende-texter



:)kram och god jul!

2010-12-24 @ 20:30:50
URL: http://shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0