21 december 2010

Imorgon åker jag ned till Skåne. Hoppas att det inte blir massa förseningar bara. Men jag är beredd på det :/ Tåget ska gå ungefär vid 18.30. Är väl framme efter midnatt skulle jag tro. Blä!!

Idag var jag och träna med Ewe på Fridhemsplan. Hade typ noll motivation idag. Blev 30 minuter powerwalk på bandet, sen lite styrketräning och mycket magträning. Efter träningen skiljdes vi åt, jag åkte hem och Ewe åkte hem till Lina. Jag köpte med hem en grillad kyckling till mig och Johan.

Innan vi åt tog vi ett varmt bad. Det var så himla skönt. Speciellt när det är så jäkla kallt ute. Typ minus 15 grader eller mer. Sinnessjukt. Efter maten titta vi på Ensam Hemma. Allmänt mys :)

Jag vill verkligen inte åka "hem" till Skåne känner jag. Vill inte lämna Johan. Är så van att alltid se honom varje dag, och sova varje natt med honom. Kommer bli så ensamt i sängen. BLÄ på det! Hoppas dagarna går fort. Åker hem igen på måndagen vid 17. Hoppas till Gudarna att tågen går! Annars blir jag väldigt väldigt sur.

Vet inte om jag hinner uppdatera mer innan jag åker imorgon. Kommer ha med datorn så det blir väl nån uppdatering från Skåne.

Mina fina inslagna paketer. En till Neo, en till Nova, en till Johan och en till julklappsleken.


Kommentarer
Postat av: PETRAH AKA. SHORTY

svar: aw tack så mycket :) det är det verkligen!

2010-12-22 @ 11:09:46
URL: http://shortys.se
Postat av: Ewe

aww va paketet till johan är sött :P förresten så räknas inte johan på din årslista, för honom träffade du faktiskt förra året ;P phah!

2010-12-22 @ 21:38:06
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0