10 december 2010

Igår var jag på jobbintervju för något försäljningsföretag. Jag insåg direkt att det inte var något för mig. Alla hade kostym på sig och såg så fina ut. Tjejen som intervjua mig var jätte trevlig och berätta hur de jobbade osv. Men jag sa att jag skulle tänka på det. Ska höra av mig nästa vecka. Men jag vet redan nu vad jag kommer säga. Och det är nej. Försäljningsjobb är inget för mig.

När jag kom hem vid 17 tiden, intervjun var ganska så sent kl 15.. sent å sent men det brukar vara på förmiddagen man går på intervjuer men men, var jätte trött när jag kom hem, höll på att somna på vägen hem. Köpte med mig nybakade lussebullar från Pressbyrån, mm de var så saftiga. Synd att de är så himla dyra bara. I alla fall, jag och Johan laga egen pizza. God blev den. Sen blev det lite bloggläsning sen somna jag vid 19. Tänkte bara ta en powernap men det sluta med att jag sov till typ 22 :P Jag vaknade till ett flertal gånger av att Johan tog foto på mig eller kittla mig. Jobbiga jävel :P




Vid 22 gick jag upp och borsta tänderna sen myste vi med film. Blev Mumien. Längesen man såg den. Sen somna vi vid midnatt och sov till typ 11 :P Fick mycket sömn så det kan jag inte klaga på :)

Sen vid 14 bestämde jag och Ewe träff för att gymma på Fridhemsplan. Var där i ungefär en timme. Gick bra, kändes bra efteråt. Så vi unna oss lite gott, jag köpte chips och cola. Vilket snart är uppätet :P Nästa vecka måste jag träna mer. Hann bara att träna 2 gånger denna veckan. Orkar fan inte träna på helgen.

Tänkte titta på Idol finalen ikväll. Har inte sett ett ända avsnitt innan men finalen kan man ju se. Kul och se vem som vinner.

Kommentarer
Postat av: Ewe

haha snygg bild :P sängen ser stor o skön ut :)

2010-12-11 @ 14:03:57
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0