WOOOH!

Dagen började väldigt segt. Sov kanske 4 timmar inatt, så jag var väldigt seg imorse. Nästan så jag tog på mig fel kläder. Sen när jag stod och vänta på bussen höll jag på att trilla för jag höll på att somna haha.. Pinsamt om det hade hänt.

När jag kom fram till södervärn för att byta buss missade jag den precis så jag fick gå till jobbet i stället! Drygt. Kände mig som en zombie boktavligen. Och även fast jag gick kom jag ändå 25 minuter för tidigt, så jag la mig ner i sängen som finns i omklädningsrummet och "vila ögonen". Jag somnade faktiskt till. Tur att jag ställde alarmet. Var skönt med en liten powernap precis innan jobbet :P

Hade ungefär 50 gäster idag. Gick ganska smidigt. Hade med mig 2 goda bullar. Yum. Men måste sluta äta sånt. Mer nyttigt ska det bli från och med imorgon! Är ledig nu mitt i veckan så ska ta och träna lite, gå massor av powerwalks osv.

Var hemma vid 13 tiden. Byte om för det var så äckligt varmt ute. Sen cykla jag och mamma handla och åt. Jag var så sugen på att shoppa men hade inte så mycket pengar. Blev i alla fall 3 saker. En kofta på Vero Moda, en ny plånbok och en ny svart bh. Välbehövliga saker!



Ny laptopväska också som jag köpte igår på NetOnNet :)


Fick mail från Grand Hotel igår. Var meningen att jag skulle gått på intervju veckan som var, men de hörde inte av sig för att de hade haft mycket att göra tydligen, men så igår hörde de av sig igen och undra om jag kunde komma veckan som kommer. Men det kan jag ju inte eftersom jag inte bor i Stockholm, än. Skrev tillbaka, och fick svar att jag jättegärna fick komma i september i stället. Fyfan va glad jag blev! Så tisdagen den 7 september kl. 14 ska jag på jobbintervju på Grand Hotel. Lövely! :D

Har laddat ner lite filmer och serier. Eller serie. 90210. Orkar inte med att titta online, det bara hackar eller segar sig, så jag ladda ner några avsnitt. Måste komma ifatt om jag ska se de nya med Ewe sen ;)

OVer and out..

Kommentarer
Postat av: Ewe

Skitsnygga grejer darlo ;D

2010-08-15 @ 18:08:55
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Aww va gullig du är! Tack så mycket :D Svaret om bonzo står i frågeboxen ;D

2010-08-15 @ 18:32:39
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Ewe

Cute header darlo ;D

2010-08-16 @ 11:52:48
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0