I'm home again

Det var lite över 2 veckor sen jag skrev här sist. Känns weird, har faktiskt inte saknat det särskilt mycket, men det är inte så konstigt eftersom jag haft annat att tänka på ;D

Dessa 2 senaste veckorna i Stockholm har varit de bästa i mitt liv so far. Allt tack vare Johan <3 Min underbara tolle!

Var så jobbigt att säga hej då innan! Trodde jag skulle börja stor lipa men jag höll in tårarna eftersom jag vet att vi träffas ju snart igen och då är det för en längre tid eftersom jag flyttar upp till Stockholm i september. Woho. Ser verkligen fram emot det.

Bara 3 veckor kvar. YAY!

Får uppdatera imorgon om veckorna som gått. Nu hade jag tänkt sova om jag kan. Kommer bli svårt att sova själv :(


Kommentarer
Postat av: Ewe

Cutest couple ever ;D

2010-08-12 @ 21:14:40
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0