31 augusti 2010

Dagens...
Frukost:
 Dubbelmacka med ost/gurka och en banan.
Lunch: -
Middag: I'm thinking spagetti och köttfärssås
Godis: -
Vill Ha: Lördag right now!
Humör: Lite smått irriterad.
Gjort: Tagit en powerwalk, ätit frukost och suttit framför datorn.
Planer: Handla lite mat, sen fortsätta se 90210.
Köp: Det blir väl mat I guess.
Låt: Brush It Off - Plan Three
Tittar på: -
Bästa: -
Sämsta: Att förkylningen är kvar.
Sjuka: Som ovan!
Väder: Soligt 15 grader.
Saknad: Behöver jag ens skriva det?

Igår började jag packa ena väskan jag ska ha med mig till Stockholm. Gjorde en liten pack-lista så jag inte glömmer något. Har än så länge packat ner:

- PS2 med skivor plus massa sladdar
- Fotoalbum
- USB minne
- Kameran plus sladdar
- Köksknivar (eftersom Johans kniv suger)
- 4 vita stora tallrikar plus grillbestick
- Kökshanddukar



Tror det var allt än så länge. Kommer säkert packa ner något mer i den väskan. Den är sjukt tung :P Men det ska nog gå. I den andra väskan ska jag typ bara ha kläder, och jag har inte så värst mycket kläder att packa eftersom jag rensa ganska mycket häromdagen. Så den kommer inte bli lika tung, tror jag...

Ja och så klart ska jag ha datorn med också i en väska för sig. Ska sitta och titta på film på tåget :) Mys.

Imorgon måste jag till barnmorskemottagningen och förnya mina p-piller, lika bra att göra det innan jag åker så jag slipper göra det sen. Sen ska jag nog träffa Linda senare på dagen/kvällen. Vi får se vad vi hittar på.

Nu ska jag göra min planka sen handla!

Kommentarer
Postat av: Ewe

haha tur att man inte behöver betala övervikt på tåget ;p

2010-08-31 @ 23:24:34
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0