29 augusti 2010

Då har jag jobbat min sista dag på vandrarhemmet i Malmö idag. Kändes både skönt och trist. Fast mest skönt. Nu är min tid över där. Har varit där i över 3 år, så det är dags för mig att gå vidare nu, i alla fall till ett nytt vandrarhem ;) Har ju fått jobb på Gärdet hela hösten/vinter :) Börjar officiellt den 10 september, ska dock dit den 8e för att lära mig alla saker. Sen såg jag att hon ändrat om lite i schemat så jag ska tydligen jobba 3 helger på rad. Me no like. Men ajja, får väl gilla läget.

Både jag och Märta hade våra sista jobbdagar idag så vi hade en liten avslutnings fika med kokos toppar. Grymt goda. Sen kom Annika och Olle och krama om oss och sa hejdå :) Märta åkte redan idag till Stockholm, hon hade kommit in på nån utbildning så hon börja skolan redan imorgon. Själv får jag vänta med att åka tills på lördag :/ Orkar inte vänta längre! Hoppas veckan går snabbt.

Tänkte börja skriva en lista över allt jag ska ha med mig. Jag har tänkt ha med två stora väskor, en datorväska och min hand/axel väska. Shit hur ska jag klara allt detta. Mamma ska i alla fall följa med till centralen och hjälpa mig på med väskorna, sen när jag kommer fram får Johan möta mig och hjälpa mig, så det ska väl gå på något höger eller vänster :)

Henrik var här en sväng innan. Prata massa sen såg vi två filmer. Valentine och Splice. Första filmen är en av mina favoriter, alltid lika spännande, handlar om massa mord osv. Splice var dock inte alls bra. Handlar om några forskare som experimenterar och föder fram nån konstig livsform. Inget bra alls.



Imorgon tänkte jag shoppa lite. Har sett ut några snygga jeans och ett par varma stövlar som jag bara måste ha i höst/vinter!

Börjar bli dags att sova lite kanske. Natti natt.

Kommentarer
Postat av: Ewe

åh jag har två nya jeans, älskar dem <3 från gina och bikbok

2010-08-31 @ 23:19:36
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0