27 augusti 2010

Jag är nog världens tröttaste person just nu. Fattar inte att jag orkar uppdatera ens. Fick absolut ingen sömn i natt. Det var helt omöjligt att somna. Jag blev så frustrerad att jag började grina, vilket var bra för det kändes bättre efteråt. Jag somnade väl sista timmen, klockan var typ 3.30. Sen ringde klockan 5.15. Var helt död. Kände mig som en zombie på jobb.

Och inte kunde jag gå och lägga mig när jag kom hem heller. Mamma har blivit sjuk, så jag får göra typ allt. Cykla och handla, hämta ut ett paket (mina skor), tvätta och laga middag. Inte förens nu som jag kan koppla av ordentligt. Men nu är jag så uppe i varv så jag är inte trött konstigt nog. Men jag ska ända gå och lägga mig tidigt idag. Måste få i alla fall 6 timmars sömn i natt om jag ska orka jobba imorgon.

Har kommit in ordentligt i 90210. Jag älskar det. Och Ewe du hade rätt, säsong 2 är mycket bättre! Dock tog jag en liten paus och såg två filmer. Försökte mig på Prince of Persia med Jake Gyllenhaal, men den var alldelse för dryg så jag orka bara se 40 minuter knappt. Så jag började se Death at a Funeral i stället. Väldigt rolig film, my kind of movie. Handlar om en familj som ska ha begravning hemma för sin pappa men allt går inte som planerat. Ganska många kändisar med också. Martin Lawrence, Chris Rock, James Marsden, Danny Glover, Luke Wilson och hon den roliga från Scary Movie, den mörka tjejen haha ;) Så den rekomenderar jag att ni ser!



Nu ska jag mysa resten av kvällen med tv och lite 90210 :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

åh den verkar rolig :) längtar tills 90210 säsong 3 börjar ;)

2010-08-27 @ 20:55:43
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heeej Anna!!=)

Jag var tvungen att kolla in din blogg också hihi.:) finaste å sötaste headern btw.

Ja nu blir jag väl stammis på din blogg haha.

Ha det så bra så länge så hörs vi kram kram

2010-08-28 @ 17:59:59
URL: http://Anneliecarolajansson.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0