24 augusti 2010

Dagens...
Frukost:
Jordgubb/vanilj yoghurt och tunnbröd med mjukost.
Lunch: Samma som ovan.
Middag: Vet inte än.
Godis: -
Vill Ha: Nya kläder! Ny höstjacka! :D
Humör: Lite små deppig.
Gjort: Ätit frukost och suttit framför datorn bara.
Planer: Titta på 90210 :)
Köp: -
Låt: -
Tittar på: Ellen DeGeneres på kanal 5, ska se 90210 sen.
Bästa: -
Sämsta: Att jag är förkyld AGAIN!
Sjuka: Som ovan!
Väder: Sol lite molnigt och väldigt blåsigt.
Saknad: JOHAN!!!!!! <3


Nu mår jag inte alls bra. Livsglädjen sjönk drastiskt på typ en dag. Jag hatar att vara förkyld och må allmänt dåligt. Det bara flög på mig igår. Hade ont i hela kroppen och feber. Gick och la mig ganska tidigt igår så det blev typ 12 timmars sömn inatt, mår mycket bättre idag. Bara förkylningen kvar. Men så jäkla trött jag är på det. Jag måste ha världens sämsta immunförsvar! Har varit förkyld typ 6-7 gånger i år. Helt sjukt alltså!

Hoppas bara jag är frisk tills nästa vecka. Orka vara förkyld när jag ska flytta :/ Är ledig imorgon också sen ska jag jobba torsdag till söndag. Mina sista 4 jobbdagar här nere i skåneland :)

Idag blir det att slappa och ta det lugnt så jag blir frisk, ska titta på 90210 idag. Ska börja på säsong 2 nu :) Tur att man kan titta på serier och filmer när man är nere och sjuk, typ bästa medicinen :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

Serier är BÄST ;D Always and forever.

2010-08-24 @ 13:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0