22 augusti 2010

Jobbat hela helgen. Var ovanligt lite gäster faktiskt, blev lite smått förvånad. Brukar ha mellan 40-50 gäster, men det var typ bara 10-20 i helgen, men jag klagar inte. Det är skönt ibland att bara ta det lugnt, sitta i receptionen framför datorn och bara sitta ner.

Igår efter jobbet åkte jag direkt till min syster. Mamma hoppa på bussen som jag redan var på. Var väl där ungefär vid kvart över ett. Köpte med oss bullar också. Neo och Nova sov i trädgården när vi kom, men vaknade. Så stora de blivit. Har ju inte sett dem på över en månad, så det var kul.

Fika först med bullar och kaffe, sen lekte jag med Neo och Nova i deras stora lekrum. Sen gick vi ut lite i trädgården och hoppa på studsmattan. Fan va roligt det var. Jättelänge sen jag hoppa. Det är grymt kul :D







Vi åkte hem vid 17 tiden. Blev sjukt trött på bussen. Hade bara sovit typ 2 timmar på natten så jag åt när jag kom hem sen gick jag direkt och la mig. Somnade vid 18.30 och sov ända tills 4.50 då jag skulle gå upp för att jobba. Fan va utvilad jag kände mig när jag kom till jobbet imorse :D Var överpigg.

Nu har jag bara 4 jobbdagar kvar! Kan knappt fatta det själv. Snart flyttar jag :D WOHO!! På tal om flytta, Märta (kollega) ska också flytta till Stockholm till sin kille.. hon flyttar den 6 september. Men what a small world ha? Så vi bestämde att vi skulle ses nångång, eftersom ingen av oss känner så många i Stockholm. Och nästa helg, på lördag skulle vi ha en liten avskedsfika, jag, Märta också John ;P Haha, han är så rolig. Kommer sakna alla kollegor ;( Eller inte alla, nu ljög jag, men de flesta!

Blir msn/film/serie kväll idag :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

Can't believe it ;D längtar tills du kommer :)

2010-08-22 @ 20:28:51
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0