19 augusti 2010

Not much to say really. Var och shoppa lite igår med mamma. Jag har inga pengar kvar så hon var så snäll och betalde det så länge. Köpte en top/klänning på Gina Tricot och ett par jeansleggins på Kappahl. Dock satt jeansen väldigt tajt, kan knappt röra mig i dem, men jag ska behålla dem. Det får bli min motivation att gå ner några kilo till :) Har blivit så slö sen jag slutade träna. Och det är typ 3 månader sen jag träna sist. Jisses. Måste verkligen börja igen.



Gjorde lite träning idag faktiskt. Gick en powerwalk på ungefär 30 minuter, sen gjorde jag små övningar, bla. hoppa hopprep, crunches mm. Tänkte göra det varje varanan dag i alla fall, så jag gör något. Plus att jag ska sluta äta massa onyttigt!

När jag flyttar till Stockholm ska jag direkt skaffa gymkort. Ewe du måste hänga på då ;) Och när man inte tränar på gymmet kan man i alla fall ut och gå massa powerwalks och göra lite övningar hemma. Men jag får större motivation om jag är på gymmet, det är på något sätt roligare där.

Anyways. Har mest sett massa avsnitt av 90210. Snart klar med säsong 1. Har bara säsong 2 kvar sen ;O Men jag ska klara se alla tills jag flyttar! För sen ska jag och Ewe se säsong 3 tillsammans :)

Tänkte se några nu faktiskt. Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Säsong 2 av 90210 är awesome, måste beställa dvd-boxen =)

2010-08-20 @ 09:22:50
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0