17 augusti 2010

Ledig igår, ledig idag, ledig tills på fredag! Wooh. Dock har det bara varit dåligt väder, så ingen sol har vi fått :( Jag som ville sola lite när jag var ledig. Så det har blivit massa serie/film mys inomhus i stället. Går lika bra :)

Har börjat komma in i 90210 nu. Det blir mer och mer spännande. Såg typ 5 avsnitt på rad igår. Håller på att ladda 5 nya som jag ska se idag.

Såg två filmer igår också. Började se på Valentine's Day för några månader sen men orkade inte se klart den för den var så rörig, men igår tvinga jag igenom mig den. Ingen höjdare precis. För rörig för min del, och för många kända, så en stor röra var hela filmen. Inget att rekomendera.



Andra filmen var The Runaways med Kristen Stewart och Dakota Fanning. Musikfilm, handlar om gruppen The runaways på 70-80-talet? Helt okej men inget jag ser om. Var kul att se Kristen i en annan roll än Bella i alla fall :)

Eftersom det öser ner med regn utanför så blir det mer film idag. Har några filmer på lager att se. Bland annat, The Boys Are Back med Clive Owen, Sex and the City 2, Date Night med Steve Carell och Furry Vengeance med Brendan Fraser.

Tänkte träna lite också på mammas gåband ;) Lite måste man röra på sig även om det regnar!

Kommentarer
Postat av: Ewe

åhh se date night, den e underbar :D

2010-08-17 @ 13:30:04
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0