You make me want to say.. Oh oh my gosh

Ja då var påskhelgen nästan över. Är ledig imorgon också. Sen är det back to work i 4 dagar.

Har glömt vad som hänt de senaste dagarna, men inget speciellt. Mest tagit det lugnt. Hm.. och idag hade vi lite påskmiddag med familjen här hemma. Var tråkigt för Henrik kom inte, hans bil starta inte, och Therese var jätte bakis så hon låg mest och vila i mammas säng. Så ja det var bara jag, mamma, pappa, Ted och barnen.

Är så himla trött på denna maten också, samma mat som julmat ju. Och det var ju inte så längesen man åt det. Så nej inget mer sånt detta året tack. Eller det blir det ju. Till jul.. damn. Men det är långt tills dess. Som tur är.

Jag har inte mycket mer att uppdatera om nu. Ska som sagt joba tisdag till fredag. Och imorgon ska jag hårdträna. Måste det. Har bara tränat 1 gång denna veckan plus några lång promenader, men det är inte good enough. Så imorgon innan Mormor & Morfar kommer ska jag till gymmet.

Neo, min goding i sin nya sverigepyjamas ;D

Och söta Nova :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

söta bilder darlo :) haha blir väl sån mat till midsommar oxå? ;P

2010-04-04 @ 23:34:42
URL: http://ewees.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0