Yes it shows in your eyes

Igår satt jag barnvakt åt min underbara systerson Neo. Han är för go alltså. Älskar honom. Om jag nånsin får barn så vill jag att det barnet ska vara som Neo. Kanske inte exakt men ungefär som han ;D

Gick upp vid 11 tiden och klädde bara på mig mysbyxor och en tröja, åt lite frukost snabbt, sen hämta Therese mig vid 12.30. Sen skulle TT och Ted till banken i Kävlinge, de tog med Nova så jag passa bara Neo.




Neo hade ju fått möss i present, så han var helt överlycklig och ville titta på dom hela tiden och ge dem mat hela tiden. Sen när jag sa att nu räcker det, blev han helt galen och börja gråta, men det gick över när jag sa att vi kunde rita i stället. Så vi rita lite, lekte lite med lera, hade lite vattenkrig med vattenpistoler ;D Och sen såg vi lite film, blev Madagaskar. Dock somna han efter halva filmen. Sen körde Ted mig hem vid 17 tiden.


Neo har inte mycket saker nej inte alls ;D


Cykla till gymmet direkt när jag kommit hem. Träna i knappt 1 timme. Har inte haft så mycket motivation på sistonen. Innan bruka jag alltid ta bandet i 1 timme och maskiner i 30 minuter, men nu blir det mest bandet och knappt några maskiner. Idag var jag lite duktigare. Blev bandet 45 minuter sen maskiner 20 minuter. Inte mycket bättre än igår men jag får ta i lite mer imorgon i stället då. Mitt gymkort går ut imorgon. Vet inte hur jag ska ha råd med det denna månaden. Har knappt pengar kvar. Jag måste ha minst 1500 kr med till Stockholm. Sen hade jag tänkt att köpa ett par jeans och några tröjor till. Vet inte hur jag ska få ihop det ;S Får fråga mamma om jag kan låna av henne. Eller kanske kan fråga Henrik, han brukar vara så generös mot mig ;D

Fick min mobilräkning idag. Den var på mer än vad jag trodde. Hade räknat med att den skulle vara på 500 kr, men den var på 800 i stället :/ Fatta inget, det stod något om förhöjd avgift? Ingen anning vad det är. Men som tur är så ska den inte vara betald förens den 31 maj, nästa lön. Men jag ska ringa och höra vad tusan det är för avgift.

Tänkte se på senaste Gossip Girl avsnittet nu :) Tingeling!

Kommentarer
Postat av: Ewe

shiiiit va dyr mobilräkning :S 500 t.o.m tycker jag är dyrt.

2010-04-27 @ 23:39:37
URL: http://ewees.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0