Why oh why

Fick min mens idag. Åh vad jag hatar det. Varför ska man ha sånt här skit? Det förstör bara för en. Och min mens har inte varit som den ska på sistonen. Förra mensen kom en hel vecka för tidigt. Och det kommer förstöra min vecka i Stockholm bara för det. Jag hade planerat och beställt biljetter så jag inte skulle ha mens just den veckan, men ödet ville annat. Alltid ska jag ha sån otur. Så nu ska jag gå till barnmorskan och fråga om jag kan få gulkroppshormons tabletter som skjuter upp mensen. P-piller är nog ingen idé jag börja med nu. Försent att ta hjälp av det, så förhoppningsvis ordnar det sig på något sätt.

Men anyways.. ska nog iväg och träna fast jag har mens. Blir kanske inte lika intensiv träning, men bara jag får röra på mig så är jag nöjd. Bättre än inget ju.

Såg Bröllopsfotografen (svensk film) igår. Trodde den skulle vara rolig. Men jag skratta inte en ända gång. Den var mer deprimerande ;D Jag till och med snabbspola igenom den. Så inget jag rekomenderar.

Började att se på A Perfect Getaway, med Steve Zahn, Timothy Olyphant och Milla Jovovich. Den var betydligt bättre och framför allt spännande. Ett par som är på semester på Hawaii, men den perfekta semestern blir snart en mardröm. Rekomenderas starkt.


Nu ska jag iväg till gymmet en stund :) See ya.



Testa hur snabbt ni skriver ;D Jag skriver inte speciellt snabbt hoho. 42 words

Speed test

Trackback
RSS 2.0