What to say..

Äntligen lite ledigt från jobb. Skönt att få slippa gå upp klockan 5, och bara sova tills man vaknar :) It's greääät. Gick och la mig vid 12 tiden igår, somna ganska så snabbt. Hade en äcklig mardröm dock. Först drömde jag om en äcklig spindel, bara för de fångat en spindel på jobbet, och sen jagade jag, therese och ted nån galen motorsågskille, och det slutade inte så roligt. Anyways.. vaknade till först vid 4, då tänkte jag "ah jag slipper gå upp så tidigt för jag ska inte jobba", sen somna jag om. Men vaknade vid 7 och sen vid 10. Gick upp på toa och tänkte "äsch jag ska bara lägga mig och stäcka på mig" men somnade om igen och vaknade vid 11.30. Då var jag tvungen att gå upp. Skulle tvätta klockan 12.

Slängde i tvätt i maskinerna, åt frukost och duscha. Och sen typ 2½ timme senare var tvätten klar. Hade inte så mycket så det gick fort och tvätta idag. Thank god för de nya maskinerna ;D

När det var klart cykla jag till gymmet. Posta föresten mitt slutbetyg till antagningen. Nån sa att man inte behövde skicka det och nån sa att man måste, men jag tänkte lika bra att skicka fall i fall. I alla fall, träna i 1 timme eller så. Hade inte mycket motivation idag. Blev bara 30 minuter på bandet, lite maskiner sen avslutade jag 10 minuter på crosstrainern.

Sen körde jag och handla god mat. Blev chicken noodles till mig och ett kycklingspett till mamsen. Var så längesen sist ;D Gotti gott är det. Får aldrig nog. Hade kunnat äta det varje dag ffs.

Såg senaste avsnitten av Cougar Town och Two and a Half Men. Bra avsnitt. Och imorgon kommer Supernatural och Grey's Anatomy.. I hope!

Hm.. ja det var väl allt tror jag. Natti natt ;D

Kommentarer
Postat av: Ewe

Sköönt att va ledig, lr hur? =D

2010-04-15 @ 23:03:04
URL: http://ewees.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0