Valborg

Då är det väl officiellt vår nu eftersom det är valborg idag. Dagen då våren firas. Dock tycker jag valborg är lite överskattat och bara en anledning till att supa sig redigt full. Men visst är det lite små mysigt att stå vid brasan. Inte för att jag gjorde det. Skit väder ute så jag skippa det för denna gången. Anyways..

Glada nyheter för en gångs skull. Jag lämnade ju inte mitt PS2 för den funka ju inte som den skulle. Så jag lämna in den på OnOff för nån vecka sen, och idag fick jag sms att jag skulle kontakta dom. Blev lite smått nervös för jag tänkte att nu hitta de säkert inget fel på det så jag får betala de 800 kr som det kosta då. Men så var inte fallet, thank god! Där var fel på det och det gick inte att laga, så jag fick ett helt nytt i stället, tack vare försäkringen jag hade. Pröva det innan och det funka galant, starta med en gång. Woho! Så nu kan vi sjunga SingStar hela veckan om vi vill Ewe ;D

Var inte och tränade idag. Dags att ta en liten paus från det. Har tränat mån-tors så det räcker och blir över. Men det blir samma nästa vecka, ska träna måndag till torsdag då också.

Ska jobba i helgen. Både roligt och tråkigt som vanligt. Roligt att få jobba, men tråkigt att få jobba helg. Kom på att jag ska ju jobba denna helgen och sen nästa igen, sen vips så är det dags för Stockholm :D Bara inte den veckan går snabbt när jag är där. I hope not. Men vi kommer få riktigt roligt i alla fall :)

Igår såg jag Clash of the Titans med Sam Worthington, Liam Neeson. Lite som Disney's Herkules, förutom att det handla inte om Herkules, utan denna killen hette Perseus, och den var inte tecknad, men annars var ju handligen typ samma. Helt okej film faktiskt och coola effekter.



Tänkte se ett nytt avsnitt av Supernatural innan jag ska sova. Ha en fortsatt trevlig valborg ;D And good night.

Kommentarer
Postat av: Ewe

vi får sjunga massoor ;D

2010-05-01 @ 00:19:07
URL: http://ewees.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0