Sundaaay

Sunday bloody sunday..

Har inte gjort något i helgen. Inga pengar då kan man inte göra mycket heller. Hade planerat att träna igår, men det sket sig, eftersom jag skulle med mamma och handla. Och det blev så stressigt om jag skulle träna efteråt eftersom dom stänger så tidigt på helgerna ;S

Så det blev ingen träningen igår eller idag. Har bara tränat 2 gånger denna veckan. Not good. Ja och en lång promenad. Denna veckan som kommer ska jag träna varenda dag, sådeså! Ska inte jobba förens till helgen. Så det blir 5 dagars träning. Om jag orkar låt säga ;D Upp till bevis.

Igår när jag låg i sängen med datorn i knäet, kände jag något som kittlade mig på armen, tittar ner och vad ser jag där? Jo en SPINDEL!! Skrek som en stucken gris. Mamma kom rusande in och bara: Va e det??!! haha.. Vände upp och ner på hela sängen, för jag skulle hitta den. Och det gjorde vi. Var tvungen att byta rent i sängen bara för det. Annars hade jag inte kunnat sova. Johan bara skratta när jag sa det. Den jäveln ;S

Idag har jag och mamma varit i Skanör hos mormor & morfar. Mormor fyllde 83 år, men lika pigg och glad fortfarande. Åt middag och god tårta. Satt och prata och hade trevligt. Ända negativa med att vara där att jag kände mig asfet i deras gamla spegel och när jag ställde mig på deras våg vägde jag 5 kilo mer än på den hemma ;O Man ska aldrig väga sig på andras vågar för dom stämmer nästan aldrig med sin egen. Ett tips bara!

Såg America Virgin igår som Ewe tjatat om att jag skulle se. Och den var verkligen asrolig.. skratta som tusan till scenen när hon blev hög och yra runt i korridoren och fråga efter sitt rum. Ja titeln säger det mest om filmen. Den rekomenderas verkligen.


Nu hade jag tänkt att se Bröllopsfotografen :)


Kommentarer
Postat av: Ewe

Jag vill se en bra film.. men det är så ont om dem nuförtiden :P

2010-04-18 @ 21:04:55
URL: http://ewees.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0