Söndag

Ännu en helg slut. Tiden går ganska så fort nu när det blivit ljusare på något konstigt sätt. Härligt :) We like that.

Jobbade i fredags. Kände mig mycket piggare än i torsdags, så det gick lättare att jobba. Hade ungefär lika många, 90 gäster. Blev lite lite stressigt mellan 7-8. Alla ville tydligen äta då, men det klara vi galant ;D

Efter jobbet gick jag och träna. Lägg märke till att jag skrev GICK. Cykeln hade fått punktering igen! Helt sjukt. Man kan fan inte cykla nånstans nu längre. Så jag lämnade in cykeln på lagning, inte fan lagar jag den själv, omöjligt. Sen hem igen och bytte om och sen gick jag som sagt till gymmet. Tog 25 minuter dit. Så det blev lite uppvärmning innan. Sen blev det 1 timme på bandet. Benen kändes som gelé efteråt, härlig känsla. Sen gjorde jag lite armövningar, plus lite ben. Var där i ungefär 1½ timme.

Hade lite ångest över att jag var tvungen att gå och hämta cykeln efter jag precis tränat, och affären ligger tvärsöver hela "stan", men det var fint väder så det gick bara bra :) Lite extra motion, skadar aldrig.

Resten av kvällen var jag död. Blev tv och msn. Såg föresten klart på Avatar. Jag gilla den. Var lite seg i början, men nu såg jag ju den på datorn med mindre skärm och utan 3D. Hade säkert varit 10 ggr bättre på bio, men sen resten var riktigt bra och spännande. Väldigt snyggt gjort. En film jag definitivt ser om och rekomenderar.

Igår hade jag tänkt att träna men jag hade träningsvärk i benen så det blev inget. Sen tvätta vi också, så det hade blivit lite stressigt.

Bestämde bioträff med Ida på kvällen. Blev The Bounty Hunter med Jennifer Aniston och Gerard Butler. My kind of movie. Den var kanske inte jätte rolig så man gapskratta, men definitivt smårolig. Sen hade de ju redan visat alla de roliga scenerna på tv i reklamerna, så dom var inte så roliga ;D Anyways.. bra film. Något jag rekomenderar.


Och snart åker Ida till USA som au-pair. Lucky bastard ;D Alla lämnar mig. Har fan ingen kvar här nu. Kanske ett tecken på att jag också ska flytta? Hoppas på det till hösten i alla fall ;D Stockholm here I come blir det då :) wiie.

Imorgon är det jobb igen. Måndag till onsdag blir det bara, än så länge. Sen är det tillbaka till helger igen ;/ Kul så länge det vara.

Och imorgon är det bara 1 månad kvar till 12 maj! Woho!!

Nu ska jag snart bege mig till gymmet. See ya!

Kommentarer
Postat av: Ewe

Ja precis, det är tecken på att du ska flytta hit ;D

2010-04-11 @ 12:31:23
URL: http://ewees.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0