Mer jobb

Känns som söndag, även om det är måndag idag. Skönt på ett sätt. Blir bara 4 jobbdagar denna veckan. Hoppas bara den går fort. Fasar inför imorgon och resten av dagarna eftersom jag vet att vi ska ha massa grupper. Ogillar att jobba när det är grupper som äter. Blir så stressigt och mycket mer att städa undan och förbereda. Blä rent ut sagt. Så hoppas det snart är fredag ;D

Var och träna idag. Dock blev det bara lite över 1 timme. Sov för länge sen skulle Mormor & Morfar komma vid 14, så det blev lite stressigt. Men jag fick tränat lite i alla fall, vilket är bättre än inget alls. Får se om jag kommer orka träna i veckan, men troligen inte. Kommer ha så mycket att göra på jobb så jag kommer vara helt slut. Får äta nyttigt i stället ;D

Tänkte jag skulle se senaste avsnitten av Gossip Girl, Grey's Anatomy och Supernatural nu :)


Kommentarer
Postat av: Ewe

you go girl =) jag ska träna imorgon woho ;D

2010-04-06 @ 00:43:39
URL: http://ewees.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0