Maybe I've been here before

Sov dåligt inatt. Vaknade hela tiden och vända och vred mig. Hatar sånt. Kunde bara inte få någon ro alls. Hoppas jag sover bättre inatt.

Vaknade vid 11, men låg kvar en halvtimme till innan jag gick upp och satte mig vid datorn och åt frukost, mys :) Sen ca två timmar senare gjorde jag mig iordning för gymmet. Var där precis i tid när de öppnade. Tur var nog det. Kom bara mer och mer folk efteråt. Blev 1 svettig timme på bandet ;D härligt. Sen skulle jag pröva "arm-maskinerna", men det gjorde djävulskt ont, så jag tog magen i stället. Sen gick jag, orka inte mer, och det var så mycket folk där. Ska dit imorgon igen, hoppas det är mindre folk då.

Kom hem vid 17 tiden, åt middag och duscha. Sen la jag mig i sängen och titta klart på Bride Wars som jag börja se igår. Handlar om två bästa vänner som ska gifta sig på samma dag, vilket slutar i krig ;D Gillade filmen, smårolig. Och jag har alltid gillat Kate Hudson och Anne Hathaway. Så det är tummen upp för denna filmen. Rekomenderas verkligen.



Har inte gjort mycket mer idag. Såg precis klart senaste avsnittet av Supernatural. Inget spännande avsnitt precis. Ett tag var det ganska så bra men nu har de trappat ner sig igen. Hoppas det blir bättre.

Satt och tittade på bilder från Thailand innan. Fyfan vad sugen man blir på att åka. Det ser så himla mysigt ut. Synd att flygresan är så jäkla dyr, men det är ju bara till att försöka spara ihop 10 000 ;D

Ta mig dit nu! (Koh Samui)


Nej nu ska jag ha något att äta tror jag och se film :) Go natt.


Kommentarer
Postat av: Ewe

Spara så åker vi i höst =)

2010-04-17 @ 12:53:55
URL: http://ewees.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0