Födelsedagskalas

Glömde att skriva i fredags att jag var och klippte mig. Men efteråt tyckte jag hon hade klippt för kort, så nu är det typ till axlarna, alldelse för kort, men det växer ju ut igen som tur är :)

Sen blev jag lurad till att köpa shampoo och balsam för 378 kr. Hon sa att det var bra för mitt hår eftersom det slätar ut min lockar och är drygt. Men mitt hår blev bara fett och ännu mer lockigt tyckte jag ;/ Nej skulle aldrig köpt skiten. Aldrig mer att jag litar på henne. Gjort är gjort, ska inte älta om det mer nu.

Jobbat i helgen. Hade runt 60 gäster både igår och idag. Blev lite småstressigt, men inget jag inte fixar ;D Skynda mig väldigt mycket idag att städa så jag skulle hinna hem till 12.30. Skulle ju på kalas för Neo klockan 13.00. Hann precis hem och byta om sen kom mormor och morfar och hämtade mamma och mig.

Jag köpte ett Svampbob Fyrkant påslakan till honom, men han var mer intresserad av kaffekopparna han fick. Var bara där i några timmar sen åkte vi hemåt igen.


Jag och Nova

Morfar, Henrik och Julia

Neo blåser ut sina två ljus :)

Mormor, Nova och Morfar

Neo hade vattenkoppor

Neo fick möss i present ;O

Mamma håller Bobbie ;D


Skönt att vara hemma igen och ligga i sin säng med datan <3 Mys.

Imorgon ska jag träna ordentligt. Har ätit massa onyttigheter, måste träna bort det. Ska bara träna hela veckan, sen jobba helgen igen. Ska jobba två helger på rad nu innan jag åker till Stockholm. Inte jätte kul men det blir ju pengar. Har funderat på att gå till arbetsförmedlingen och skriva in mig igen så jag får lite extra money från försäkringskassan, men då måste jag säkert gå någon utbildningsprogram som dom tvinga en förra gången, men då slutade jag. Ska tänka lite till.

Kommentarer
Postat av: Ewe

inte långt kvar, sen är du här darlo wiie ;D

2010-04-25 @ 23:40:35
URL: http://ewees.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0