Dumdidam

Jobbat idag igen efter några dagars ledighet och sjukdom. Hade lätt kunnat stannat hemma idag också, kände mig verkligen inte 100%, gick som en zombie på jobb, allt gick sakta, men jag ville inte vara hemma och förlora ännu mer pengar, räcker med 2 dagar!

Hade ungefär 90 gäster. 3 olika grupper. Fick som tur va hjälp av Sofie. Gick ganska så fort och det blev aldrig stressigt. Blir väl samma i morgon skulle jag tro, plus leverans från Servera och Pågen, så det blir mycket att packa upp men det ska nog gå.

På vägen hem satt jag nästan och somna, var helt slut. Och vilken jävla busschafför som körde bussen hem. En kvinna fråga om han stanna vid värnhemstorget, (vilket han gör), han bara: "nej det gör jag inte!" och stängde dörren mitt framför näsan på henne. Sen hoppa en äldre man på som skulle bara 1 hållplats, så tryckte han flera gånger på stop, eftersom det stod inte att bussen skulle stanna, så blev busschaffören assur och börja skrika, "jaja det räcker med en gång, jag blir döv här framme..!" och sen sa han något annat som jag inte hörde. Och sen mumla han vidare för sig själv. Jisses. Jag hade sparkat honom direkt. Nog om honom, blir bara så irriterad.

Imorgon ska jag träna sådeså! Träna sist i måndags, och dagen efter blev jag akut sjuk. Ska träna hela helgen. Riktigt hårdträna. Och inget sött what so ever. Dags att ta i med hårdhandskarna. Snart mitten av april, och efter det är det bara 1 månad kvar till sommarn, som jag räknar börjar i juni ;D Och innan dess maj, som kommer bli en galet kul månad, i alla fall 1 vecka :D

Börja titta på Avatar igår. Får se om jag orkar se klart den ikväll. Ganska så långtråkig, men snyggt gjort. Har väl 1 timme kvar att se.

Over and out..

Kommentarer
Postat av: Ewe

Vissa busschaufförer är sviin ;O

Haha du måste vara den första som säger att Avatar är tråkig.. :P Kanske bara är en biofilm ^^

2010-04-09 @ 08:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0