Detta händer bara inte!

Åh fy vad trött jag är i hela kroppen nu. Vaknade klockan 4.30 imorse, mådde jätte illa, kändes som jag skulle spy, men det gick tillbaka. Men sen en halvtimme efter jag druckit ett glas äpplejuice kom allting upp. Hann inte till toaletten så jag spydde ner hela hallen, mig själv och lite kom på mamma. Mysigt verkligen.

Så jag fick ringa Annika 5.45 och säga att jag inte kunde jobba. Känns så jobbigt att ringa och väcka chefen så tidigt, men jobba kunde jag ju inte göra. Det kändes lite bättre efter jag spytt första gången, men sen drack jag lite bubbelvatten, och 30 minuter senare kom det också upp.

Gick och la mig, sov en timme, sen var det dags igen, men denna gången hade jag ingen vätska kvar i kroppen så det blev bara lite äcklig galla i stället. Efter det har jag inte spytt mer. Och jag hoppas jag inte gör det fler gånger.

Har ont i hela kroppen och ingen kraft kvar att göra något. Har bara legat hela dagen i sängen. Mamma kom hem lite tidigare från jobb så hon kunde köpa blåbärsdryck, vatten, cola och alvedon till mig. Känns lite bättre nu. Men jag hoppas jag slipper spy mer. Ska vara hemma imorgon också, sen får jag se hur jag känner mig.

Men det är så typiskt att sånt här ska hända mig. När jag äntligen får jobba lite mer än bara helger så ska jag få sån här skit! Bara sånt som händer om man heter Anna! Blä rent ut sagt.


Kommentarer
Postat av: Ewe

Fyfan va jobbigt :( Jag spydde ner lite av Tobbes pappas bil förra året. Tur att det bara var kanten iaf o inte sätena eller nåt :P Hata o spy! Hoppas du mår bättre snart. Lyckligtvis brukar ju sånt där bara hålla på i ett dygn ungefär. Hade ju blivit tokig om man skulle spy i flera dagar.

2010-04-06 @ 20:05:21
URL: http://ewees.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0