Dagens..


Frukost: Två grova mackor med ost och ett glas blåbär
Lunch: Frukost och lunch i ett när jag är ledig ;D
Middag: Vet jag inte än. Får se när mamsen kommer hem.
Godis: Inget godis för mig tack.
Vill Ha: En viss person ;D
Outfit: Pyjamas all day long!
Frisyr: Rufsigt
Smink: Inget
Humör: Helt okej med tanke på igår ;S
Gjort: Sovit länge, ätit frukost och sökt in till Hotell & Konferens utbildningen i Estocolmo.
Planer: Kanske ta en lång promenad i det fina vädret och duscha.
Köp: Inget.
Låt: OMG ft. will.i.am - Usher
Läser: Senaste nyheterna på aftonbladet.se
Tittar på: Tänkte se Avatar senare
Bästa: Att slippa spy ;D
Sämsta: Förlora en jobbdag till, argh!
Sjuka: Inget.
Väder: Sol sol sol :D
Saknad: Huvudstaden och alla goá människor där <3

Ge mig nu!


Så himla skönt att jag slapp spy mer igår. Räckte med 3 gånger på morgonen. Hatar verkligen det. Finns nog inget värre, och man mår verkligen som man blivit slagen blå och gul och lite till. Jisses. Värre än en riktig bakfylla ffs. Tur att man inte mår så så ofta. Känner mig nästan som ny idag :D Men konstigt nog är jag inte så värsta hungrig fast jag knappt åt något igår. Tror jag fick i mig en skorpa, en macka och massa glas blåbär igår. Och idag har jag bara ätit två mackor och ett glas blåbär. Kan ju hoppas jag gått ner 1 kilo också ;D

Smsa Annika innan att jag kan jobba imorgon igen. Härligt. Vill inte förlora fler jobbdagar. Skönt att bara jobba 2 dagar sen är det helg igen.

Hade en helmysko dröm i natt. Den var så himla rörig så det går inte att förklara. Men slutet var bra för det var bara 1 dag kvar tills jag åkte till Stockholm. haha.. ;D

Anyways.. nu ska jag nog ta en promenad. See ya later alligator.

Kommentarer
Postat av: Ewe

snart e du här igen darlz ;D

2010-04-07 @ 20:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0